На виконання положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 Головне управління статистики у Миколаївській області протягом 2024 року проводило відповідну роботу щодо неухильного виконання норм Закону України "Про звернення громадян", забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.
Впродовж 2024 року до Головного управління статистики у Миколаївській області надійшло 42 звернення громадян, що на 23,5% більше ніж в попередньому році. Звернення від громадян переважно надходили електронною поштою (поштою) – 24, через орган виконавчої влади – 1 та нарочно – 17.
Питання, що порушувалися, стосувалися:
праці й заробітної плати – 19 (45,2%);
кадрових питань – 22 (52,4%);
індексу споживчих цін – 1 (2,4).
За результатами розгляду питань, зазначених у зверненнях – 41 вирішено позитивно, 1– надано роз’яснення.
У 2024 році надійшло 1 повторне звернення. Колективні звернення не надходили.
Серед звернень громадян 100% склали заяви (клопотання).
З метою реалізації конституційного права громадян на звернення на офіційному вебсайті Головного управління статистики розміщено графік участі керівництва в роботі прямої телефонної "гарячої" лінії, а в підрозділі "Звернення громадян" – Закон України "Про звернення громадян", Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики, зразок документального оформлення звернення, інформація про роботу органів державної статистики зі зверненнями громадян, актуальні питання щодо звернень громадян, графік прийому громадян керівництвом Головного управління статистики, а також інформація про порядок подання електронного звернення й адреса електронної скриньки.
Порушення термінів, установлених законодавством та безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам влади не було. Громадянам надано ґрунтовні відповіді.