Інформація про роботу зі зверненнями громадян за І півріччя 2024 року

 

Головним управлінням статистики у Миколаївській області (далі – ГУС у Миколаївській області) проводилися організаційно-практичні заходи, спрямовані на забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян" та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

Упродовж I півріччя 2024 року до ГУС у Миколаївській області надійшло 24 звернення громадян, що на 70,8% більше ніж в аналогічному періоді попереднього року. Звернення від громадян надходили поштою (електронною поштою) – 23, через орган виконавчої влади – 1.

Усі звернення громадян надходили у вигляді заяв (клопотань); пропозиції та скарги не надавалися.

Громадянам було надано ґрунтовні відповіді. Питання, що порушувалися, стосувалися: праці й заробітної плати – 8 (33,3%), кадрових питань – 15 (62,5%), економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 1 (4,2).

За результатами розгляду станом на 01.07.2024, питання, що зазначені у 23 зверненнях – вирішено позитивно, 1 – ще триває, відповідно до встановлених строків.

Повторні та колективні звернення не надходили.

Порушення термінів, установлених законодавством, та безпідставна передача розгляду звернень іншим органам влади, не зафіксовано.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 "Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади" та поліпшення роботи із зверненнями громадян у ГУС у Миколаївській області функціонує телефонна "гаряча лінія". Порядок та графік проведення телефонної гарячої лініїt розміщено на офіційному вебсайті в рубриці "Звернення громадян".

У І півріччі 2024 року на телефонну "гарячу лінію" та на особистий прийом до керівництва громадяни не зверталися.

Продовжує функціонувати громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що відносяться до компетенції органів статистики.

Надавалась методична та практична допомога з питань ведення діловодства за зверненнями громадян керівникам структурних підрозділів, де відбулися кадрові зміни.

Питання про стан виконавчої дисципліни та організації роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2024 року було розглянуто на засіданні колегії 30 серпня 2024 року.

На офіційному вебсайті ГУС у Миколаївській області здійснено актуалізацію розділу «Звернення громадян» та оновлено інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян.